HTML

jó vásár

jó vásár blog azért jött létre, hogy mi legyünk a second hand stylistok, és leírjuk, hogy hol és milyen formában leltünk egy "nélkülözhetetlen" termékre, ami miatt a párunk már a szakításon gondolkodik. Ha neked is van egy sztorid amikor olcsón, vagy fifikásan szerezted meg a cuccot, akkor ne habozz, csak mintha licitálná, nyomj rá határozottan az elküldöm gombra. jovasar.blog.hu@gmail.com

Friss topikok

  • Sarkadi Gergő: a másodiknál is ez történt hogy elméletileg feladott valami de még nem választottam a kettő lehető... (2013.03.03. 18:26) ebay csalás
  • BugaJózsi2345: Én ezt úgy védem ki, hogy a mindenféle hülye feladó csomagjait egy virtuális címre kérem ki magamn... (2011.12.02. 18:08) Vásárlás Amerikából és vámszabályok

htc desire hd ebay-ról második bejegyzés

2011.03.16. 10:01 doncico

 Folyamatosan követem a htc desire hd árak alakulását az ebay-en, (ebay.co.uk.) és örömmel láttam, hogy elkezdett nőni az eladók száma, amely a kínálat bővülését mutatja, amely nekem vásárlónak jó hír. A logika szerint hamarosan el kellene érnem azt az árat, ahol már vásárlóként lépnék be, de észre vettem néhány furcsaságot. 1. Ismeretlen álnéven felnyomják az árat. Saját magam tapasztaltam, hogy 600fontért vitt el valaki egy ilyen telefont, nyilván nem fizette ki, csak azért regisztrált, hogy az árakat felnyomja. Több ilyen is előfordulhatott, mert egyes aukcióra feltett telefonok leírásában, már 5-ik aukciót indítja hamis vásárló miatt. Gondolom valamelyik új telefonokat áruló dealer végzi az ár felhajtást, és a legmeglepőbb, hogy valamennyire sikeresen, mert a használt árak elkezdtek nőni. Mikor elkezdtem figyelni, akkor még 260 font környékén mozgolódott az ár, most 280-300 környékén. Lehetséges, hogy nem ezzel sikerült felnyomni az árakat, mert elméletileg csak átmenetileg kéne az árakat felnyomni, de utána csökkennie kéne, mert az el nem adott készülékek újra megjelennek az ebayen, tehát hosszú távon nehéz csökkenteni így az árat. Elképzelhető, hogy nincs hatása a külső beavatkozásnak az árakra, hanem egyre több vásárló jelenik meg, amely felnyomja az árakat.

Szólj hozzá!

Címkék: hd htc desire ebay.co.uk

A bejegyzés trackback címe:

https://jovasar.blog.hu/api/trackback/id/tr292743599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása