HTML

jó vásár

jó vásár blog azért jött létre, hogy mi legyünk a second hand stylistok, és leírjuk, hogy hol és milyen formában leltünk egy "nélkülözhetetlen" termékre, ami miatt a párunk már a szakításon gondolkodik. Ha neked is van egy sztorid amikor olcsón, vagy fifikásan szerezted meg a cuccot, akkor ne habozz, csak mintha licitálná, nyomj rá határozottan az elküldöm gombra. jovasar.blog.hu@gmail.com

Friss topikok

  • Sarkadi Gergő: a másodiknál is ez történt hogy elméletileg feladott valami de még nem választottam a kettő lehető... (2013.03.03. 18:26) ebay csalás
  • BugaJózsi2345: Én ezt úgy védem ki, hogy a mindenféle hülye feladó csomagjait egy virtuális címre kérem ki magamn... (2011.12.02. 18:08) Vásárlás Amerikából és vámszabályok

ebay csalás

2011.03.18. 14:33 doncico

Rövid ebay-es pályafutásom első lehúzásába is sikerült belefutnom. Na melyik ország embere próbált meg lehúzni, na vajon melyik? Igen, egy magyar volt. Múlt héten nagyon jó áron kitett egy ssd meghajtót kb. 60-70%-on, de valamiért magyarok és afrikaiaknak nem postázta a cuccot. Fura, hát írtam neki, hogy biztos?, de el is fogyott mind a 10db kb. 2 óra alatt, szóval erről lemaradtam. Válasz semmi, de a srác újra kirakta az árut újra kb. fél órával az után, hogy elfogyott az összes, mivel nem akartam lemaradni róla, ezért gyorsan vettem egyet, az angol ismerősöm címére, ez volt 1 hete, közben ránéztem naponta, hogy történt-e valami változás, de semmi a srác még nem postázta, kb 1 hét alatt. A hét eleje még ünnep nap volt, szóval hétfőn kedden esélyese lett volna. Ma megnéztem a srác értékeléseit, és már megjelentek a negatív vélemények, és láthatóan más termékeket is feltett jó áron, hogy minél több pénzt keressen, minél rövidebb idő alatt. Sikerült neki, de vajon megérte. Elméletileg ilyenkor tudok írni az ebaynek, hogy hoppá-hoppá gond van, aki megvizsgálják és visszautaljál a pénzt a csaló számlájáról, vagy is azt a pay-pal teszi, de az egy és ugyan az. Kíváncsian várom a fejleményeket, elméletileg még minimális esély van rá, hogy elküldi, de valljuk be nem túl sok. 62 vélemény volt róla és pozitívak, szóval ezért nem gyanakodtam, meg úgy voltam, hogy úgy is van védelem, ha lehúzás lenne.

Vajon a pénzt ilyenkor feltudja venni a pay pal -ról? mert nyilván abból kapom vissza a pénzem.

update

Meséltem a történetet egy kollégámnak, aki elmondta, hogy akkor tudja felvenni a pénzt az eladó, ha rányomtam, hogy pozitív volt minden, addig le van fagyasztva a pénz, szóval ez a fajta csalás nem működhet, mert ott a pénz, de hozzá nem fér. Most szépen indul a visszaigénylés, de valószínűleg hamarosan ki is tiltják az account-ot, és mivel az ebay nem hülyéskedik fel is fogja jelenteni. Jó vége nem nagyon lehet a történetnek a csaló szempontjából, mert minden adat meg van adva legalább is az paypal-nál biztosan, bár lehet, hogy hamis adatokkal csinált mindent, bár akkor is ki lehet deríteni, hogy ki volt a tettes ip cím alapján. Ez már csak a rendőrségen fog múlni. 

Az biztos, hogy az ebay nagy előnye a paypal, amely olyan biztonságot nyújt, amelyet csak a személyes átvét nyújt egy termék vásárlása, eladása esetén. Ilyen esetekben mondom, hogy a vaterának nincs esélye az ebay-jel szemben, legalább is ha ezekre nem talál megoldást.

update 04.02 

Happy end

Ma írt a paypal, hogy 5 napon belül visszautalják a pénzt. Mindenki boldog, kivéve a csalót. Azt elfelejtettem megemlíteni, hogy közben már az eladót törölték az ebay-ről, ami valószínüleg kicsit felgyorsította az eseményeket.

2 komment

Címkék: ebay csalás

A bejegyzés trackback címe:

https://jovasar.blog.hu/api/trackback/id/tr1002750148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sarkadi Gergő 2013.03.03. 18:23:55

Helló lenne egy kérdésem.
Most kettő terméket is vásároltam én balga túl olcsón gondoltam valami jutalékra mennek ezek, de sajnos nem
paypalnak feladtam egy vizsgálati esetet csalásra
visszaírtak hogy fellet adva a termék de hiába kerestem a china postnál nem láttam. A paypal csak két lehetőséget adott hogy válasszak töröm a bejelntést vagy átteszem arra hogy rossz cucc érkezet.
Hát én a rosszat választottam és beleírtam megjegyzésbe hogy kamu a tracking szám és hogy az eladót is törölték ezért kérem vissza a teljes összeget.
Erre reagáltak azzal hogy visszakapom ha elküldöm a tételt. Most mit tudok tenni?
Adok egy kamu számot és megmondom hogy nem vette át az eladó a cuccot mint ahogy ő csinálta?
vagy uszott a pénzem?

Sarkadi Gergő 2013.03.03. 18:26:10

a másodiknál is ez történt hogy elméletileg feladott valami de még nem választottam a kettő lehetőség közül amit a paypal kínált
várjak?
Vagy neked hogyan sikerült visszakapnod a pénzed?
süti beállítások módosítása