HTML

jó vásár

jó vásár blog azért jött létre, hogy mi legyünk a second hand stylistok, és leírjuk, hogy hol és milyen formában leltünk egy "nélkülözhetetlen" termékre, ami miatt a párunk már a szakításon gondolkodik. Ha neked is van egy sztorid amikor olcsón, vagy fifikásan szerezted meg a cuccot, akkor ne habozz, csak mintha licitálná, nyomj rá határozottan az elküldöm gombra. jovasar.blog.hu@gmail.com

Friss topikok

  • Sarkadi Gergő: a másodiknál is ez történt hogy elméletileg feladott valami de még nem választottam a kettő lehető... (2013.03.03. 18:26) ebay csalás
  • BugaJózsi2345: Én ezt úgy védem ki, hogy a mindenféle hülye feladó csomagjait egy virtuális címre kérem ki magamn... (2011.12.02. 18:08) Vásárlás Amerikából és vámszabályok

ebay lehúzás azaz a nigériai csalás egy új fajtája

2011.04.14. 09:24 doncico

Folyamatosan követem az htc desire hd árát, és sokszor láttam, hogy irreálisan magas összegeken ajánlanak a telefonért. Értsd 300 fontos telefon 600 fontért megy el, úgy hogy még ilyen magas áron is egymásra licitálnak. Először azt gondoltam, hogy a konkurencia így csesz ki a másikkal. Voltak ezzel fenntartásaim, mert hát Anglia, az Anglia és mások a piaci körülmények jó értelemben Magyarországhoz képest. Tegnap azonban megvilágosodtam, vagyis gondolom, hogy igen, mert az egyik htc desire hd tulajdonos, aki eladásra szánta készülékét a hirdetésbe beleírta, hogy ne próbálják meg lehúzni sokadszorra, mert kiszúrja a hamis paypal és egyéb e-maileket. Ekkor megértettem mindent. A megértéshez tudni kell, hogy engem is megpróbáltak lehúzni egy eladó telefonom kapcsán. Angolul írtak egy levelet, hogy xy megvenné gyermekének. A vásárló jelölt Kanadában él és a fiának akarja ajándékba venni Nigériába (oda kéne küldeni), ráadásul fizeti a szállítást, összesen adna $300-t egy $150 készülékért. Mondom magamban, hogy hát ez érdekes. Rákerestem a levél küldőjének nevére, és persze a google adott találatot. Annyira idióta volt a hamis vásárló, hogy nevet se változtatott. A csalásait ugyan azon a néven végezte, mert hosszabb ideje. A google azt dobta, hogy bizony ez lehúzás, egy úgynevezett nigériai csalás válfaja. Még a kezdetben úgy csinálták, hogy hamis paypal jelentést küldtek az eladónak, aki annak tudatában, hogy a pénz megjött elküldte az árut. Nem hogy bukta az árut, de még jó eséllyel a paypal fiókjához is hozzáfértek, ezért még pénzt is bukhatott. Szerintem ennek a tovább fejlesztett változata az ebay-es vásárlás. Magas áron megveszik az árut, bármennyiért, utána megy a hamis paypal jelentés, hogy a pénz megérkezett, és küldhető az árú. Gondolom innen  már mindenkinek tiszta, hogy ha elhisszük, hogy a paypal küldött levelet, akkor elbuktuk a terméket.

Szólj hozzá!

Címkék: ebay csalás lehúzás nigériai

A bejegyzés trackback címe:

https://jovasar.blog.hu/api/trackback/id/tr692825058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása