HTML

jó vásár

jó vásár blog azért jött létre, hogy mi legyünk a second hand stylistok, és leírjuk, hogy hol és milyen formában leltünk egy "nélkülözhetetlen" termékre, ami miatt a párunk már a szakításon gondolkodik. Ha neked is van egy sztorid amikor olcsón, vagy fifikásan szerezted meg a cuccot, akkor ne habozz, csak mintha licitálná, nyomj rá határozottan az elküldöm gombra. jovasar.blog.hu@gmail.com

Friss topikok

  • Sarkadi Gergő: a másodiknál is ez történt hogy elméletileg feladott valami de még nem választottam a kettő lehető... (2013.03.03. 18:26) ebay csalás
  • BugaJózsi2345: Én ezt úgy védem ki, hogy a mindenféle hülye feladó csomagjait egy virtuális címre kérem ki magamn... (2011.12.02. 18:08) Vásárlás Amerikából és vámszabályok

vatera büntetés

2011.07.05. 09:59 doncico

Tegnap egy régi hirdetésemet megtalálta egy felhasználó a vaterán, és elkezdett kérdezgetni. A kérdése célja, hogy van-e még ilyen típusú termékem, mondtam igen, aminek köszönhetően több levél váltás után eljutottunk oda, hogy őt érdekelné. A vatera jutaléka elég magas, annyi esze sajnos nem volt, hogy máshol is rákeressen a termékre, mondjuk google segítségével. Szóval utolsó levelében, arra kért, hogy tegyek fel egy tárgyat olcsón, és ő meg venné. Nyilván a cél az volt, hogy az adataimat megkapja, illetve én az övét. Felraktam megvette, de úgy elméletileg a vatera szabályzata ezt tiltja, vagyis ezt nem, csak, hogy megadjam az adataim, vagy ő az övét nekem. Mivel vaterás jövőmnek nem sokat jósolok, és kíváncsi is voltam, hogy kitiltanak-e, ezért már megérte ez a kis csalás, és ma reggel megjött a levél, hogy bizony vétkeztem, és 1 napig nem használhatom a levelező rendszert. Kitiltással fenyegetnek, de ők is tudják, hogy fontos vagyok nekik, szóval először még elnézőek, gondolom következőre már kevésbé lesznek ennyire toleránsak. Érdekes, hogy az ebaynél nem foglalkoztak ilyennel. Ott is sikerült egyszer egy üzletet hasonlóan megoldani, és semmilyen büntetést nem kaptam érte. Az ebaynél gondolom úgy vannak vele, hogy mit izguljunk, mi biztonságot adunk, úgyis visszajön, meg különben is minden út hozzánk vezet. Vateránál meg nincs semmi, amiért vissza menne az ember, szóval gondosan ügyelnek a bevételekre, és árgus szemekkel figyelik a netet.

Szólj hozzá!

Címkék: büntetés vatera kitiltás

A bejegyzés trackback címe:

https://jovasar.blog.hu/api/trackback/id/tr73040918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása